Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Zarządzanie jakością

Wszystkie procesy w spółce ISSP podlegają wewnętrznemu systemowi zarządzania jakością, który powstał w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2009 oraz najlepsze praktyki wypracowane w firmie.

Najwyższa jakość usług spółki ISSP, będąca wynikiem przestrzegania procedur zapisanych w systemie zarządzania jakością, mają swoje źródło w czterech wartościach leżących u podstaw wszystkich działań firmy. Są to:

  • ludzie,
  • wiedza,
  • innowacje,
  • elastyczność.

Gwarancją jakości usług świadczonych przez spółkę ISSP jest wysoko wyspecjalizowana kadra oraz sprawdzone i skuteczne procedury oraz narzędzia. Firma zatrudnia wyłącznie najlepszych specjalistów, ponieważ są oni w stanie zapewnić sukces klientom. Pracownicy ISSP to zaangażowany w swoją pracę i profesjonalnie podchodzący do swoich obowiązków zespół. Podejmując czynności, korzystają oni z wiedzy, którą stale pogłębiają w trakcie szkoleń. Do działań powierzonych przez klientów kadra ISSP podchodzi z zaangażowaniem oraz pasją. Na każdym etapie realizacji zlecenia spółka oferuje innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zarządzania personelem oraz wypróbowane w praktyce modele postępowania. Jakość usług ISSP ma swoje źródło również w indywidualnym podejściu do potrzeb zleceniodawcy. Klienci mogą być pewni, że specjaliści firmy w sposób elastyczny znajdą najbardziej odpowiednie rozwiązania.

Stawiając na wysoki standard naszych usług oraz ciągłe ich doskonalenie, spółka ISSP liczy na długoterminową współpracę z klientami.